woensdag 30 november 2011

LIEVE SINTERKLAAS,

Lieve, lieve, lieve Sinterklaas.

Ik weet dat we niet altijd dikke vrienden waren en dat u niet op bezoek komt in Stockholm, maar ik moet u om een gunst vragen... Ik heb namelijk dé bruutste schoenen in heel Zweden gevonden, er is maar één probleem: ze hebben ze niet in mijn maat. De verkoopster gaat voor mij kijken of ze ze in maat 36 kan bestellen, hopelijk lukt dit binnen 15 dagen want dan ben ik loesoe.

Vriendelijke groeten,

Alyssa Luisa Koraag


2 opmerkingen:

  1. AHHHHH BRUUUUUUT! KOPENNNNNNN. Of nouja hopen dat die chick ze voor je kan bestellen in 2 weken ;) ennnn.... BIJNA TERUG!!!! yeeeeey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carolina de groot5 december 2011 om 21:33

    fijne sinterklaas. is ie lief voor je geweest en zijn je schoenen er in je maat?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...